niedziela, 1 marca 2020

Przygarnę skrzaty, zaproszę elfy
Wychowam smoka, oswoję trolle
Ujarzmię złe, nakarmię dobre

Zaprzyjaźnię Cię z Tobą



Zbudujemy miasta, postawimy zamki
ulepimy tory, wystrugamy łodzie
Zrobimy fontanny,  utkamy dywany

Ozdobimy dusze

Posadzimy lasy, zarybimy stawy
Posiejemy łąki, nakarmimy ptaki
Poszukamy tropów, rozwiesimy hamak

Poleżymy w chmurach



Przesuniesz granice, wymyślisz języki
Pomieszasz gatunki ludzi i rasy zwierząt
Rozłożysz dzieje, opowiesz historię

Wlejesz rzeki słów w morza i oceany

Do głębin wyrzucisz potwory i złoto

Tak Synu.
Będziesz miał całe bogactwo tego świata.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

przepraszam

Przeciwwago dla mojego paraliżu Kontraście dla mojej niemocy Opozycjo dla mojego milczenia Buncie dla mojego niezdecydowania Potrzebowałam C...