poniedziałek, 14 sierpnia 2023

Musiało

Nie pamiętam Twego głosu

Bezgraniczne oddanie i miłość

zasnute słonecznym blaskiem 

wiernym milczeniem


Nie pamiętam Twego ciepła

Przywiązanie z wyboru, ufność

zagubione w gładkim włosie

wypukłości jaźni


Raz jeden chciałam walczyć, otwierając usta w krzyku

Nie!!!... 


Czemu??

Zareagowałeś

Ty jeden. Nikt nigdy.

Puściłeś się pędem, by mnie ratować

Z nadchodzącej rozpaczy

Dopełniło się

Koniec


Nie pamiętam Twego głosu, ciepła

zapachu, miękkości, substancji trwania, esencji życia


Na zawsze wyraźne zapisane mam tylko

Dobro Twoich gasnących oczu

Lepka strużka życia

Wiotkość ciała


Ja Ci to zrobiłam. Tak miało się stać.

Musiało.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

przepraszam

Przeciwwago dla mojego paraliżu Kontraście dla mojej niemocy Opozycjo dla mojego milczenia Buncie dla mojego niezdecydowania Potrzebowałam C...