niedziela, 6 sierpnia 2023

Co myśmy sobie zrobili

Chłopaku...

Dziewczyno?...

Staraliśmy się być dla siebie dorośli w swoich oczach
My, dzieci ledwie wyrosłe z zabaw

Dziewczyno...
Tak?
Zdradziłaś?
Przecież wiesz. Cały nasz związek zdradzałam siebie samą...

Chłopaku!
...?
Kochałam, nie umiałam inaczej, nie umiałam być szczęśliwa
Ja też kochałem, choć dziś nie jestem pewien, czy poprawnie.
To tak jak ja. Bo czym jest miłość?
Pożądaniem?
Przywiązaniem?
Zazdrością?
Zachłannością? Zachłyśnięciem?
Zrozumieniem? 
Akceptacją?
Przyjaźnią? Czułością?

Współdzieleniem. Jednym odczuwaniem nadziei, wiary, radości i trosk.

Chyba tak... I kubkiem herbaty. Dziewczyno...
Tak Chłopaku?
Kochasz. Jesteś kochana.
Jesteś szczęśliwa?

Chyba tak. ...Chłopaku? 


Nigdy nie wyjdziesz mi z głowy.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

przepraszam

Przeciwwago dla mojego paraliżu Kontraście dla mojej niemocy Opozycjo dla mojego milczenia Buncie dla mojego niezdecydowania Potrzebowałam C...