niedziela, 20 sierpnia 2023

Stwórca

Na nowo

Stworzyłeś mnie

Sama odtworzyłam się w sobie


Pokazałeś mi cały wszechświat

Twoją dumę i zachwyty

Z iskrą w oku


Świat rozścielił się u moich stóp

Czerwone maki kłaniały się dostojnie

Woda źródeł obmywała z brudów pamięć

Osadniki pochłonęły gnijący muł osadów serca

Dywan ściółki koił kroki, barwami odbijając słońce


Śmiałam się


Jesteśmy różni - Anu i Ninsianna, Uranos i Gaja, Idea i Chaos

Spędziłam przy Tobie same najpiękniejsze chwile

Najpiękniejsze krótkie chwile. Sama

Inaczej postrzegam i czuję

Widziałeś to, ja też


Zamknąłeś oczy na mój nieład ducha

Oszukując się, że właściwie to wystarczę

Tak bardzo, że sama uznałam, że mogę w to wierzyć


Gdy będziesz musiał stworzyć siebie

Nie spoglądaj za siebie

Dałeś mi życie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

przepraszam

Przeciwwago dla mojego paraliżu Kontraście dla mojej niemocy Opozycjo dla mojego milczenia Buncie dla mojego niezdecydowania Potrzebowałam C...